Sunday 25 March 2012

happy day !

Aq sgt gembira sebab aq terpilih sebagai kapten Bola Baling....(rasa nyer~~~) mungkin orang lain..                                           
                                            Saya harap saya mendapat 5A ...berkat doa  ibubapa ,.,., insyaallah 5A itu akan menjadi milik SAYA dengan KAWAN SAYA yang lain.....
                                               Apa pun.,.,. saya ingin doa dari sedara-mara, rakan-rakan, keluarga, serta warga sekolah,.,.,....                                                                                                         
                                                                                                                          
                                                                                                                                       SEKIAN DARI,
                                                                                                                                       -SARAH-
                                                                                                               -Meluahkan Rasa Terpendam-

No comments:

Post a Comment