Sunday, 25 March 2012

happy day !

Aq sgt gembira sebab aq terpilih sebagai kapten Bola Baling....(rasa nyer~~~) mungkin orang lain..                                           
                                            Saya harap saya mendapat 5A ...berkat doa  ibubapa ,.,., insyaallah 5A itu akan menjadi milik SAYA dengan KAWAN SAYA yang lain.....
                                               Apa pun.,.,. saya ingin doa dari sedara-mara, rakan-rakan, keluarga, serta warga sekolah,.,.,....                                                                                                         
                                                                                                                          
                                                                                                                                       SEKIAN DARI,
                                                                                                                                       -SARAH-
                                                                                                               -Meluahkan Rasa Terpendam-

Saturday, 10 March 2012

moody day !!

                         Hari nie hari x lh gembira sangat!! aq g marrybrown ngn kwn aq jerk...aq nk ily tpi ily pergi KL!!!!!!!!Yang aq tenagh marah nyer budax lelakiaq suruh tunggu kiteorang tpi diaorang sudah pergi dulu...malas lh nk ajak diaorang lgi...buat sakit hati jerk....Lagi budax yang poyo...geram betul aq... ok lah.. perasaan yang aq pendam kn ini telah ku ceritakan serbe sedikit...                                    


                                                                               -ASSALAMUALAIKUM!!!!!-

Tuesday, 28 February 2012

senyum la selalu okey !!

SENYUMMMMMM!!!!!
Hari ini hari yang sgt bermakna bgi saya...esok saya dh nk g Johor Bahru!!!! dh tak tau nak ckp apa lgi.....doakan saya tiba dgn selamat & balik dengan selamat jugak....                                                                 ---SARAH---......                                                                                                                                            

Saturday, 25 February 2012

marah kau !!

GERAM NYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hari ini saya  di sekolah sangat marah dengan FAISAL AIMAN!!!! dye boleh ckp say nie gedik!!! dia tu lagi.....GEDIKKK!!! geram nyer...kalau dia ckp ngn korang macam 2,, ape korang akan buat...ceciter pada saya...-sarah-

Friday, 24 February 2012

Thursday, 23 February 2012

lawatan ke Johor Bahru!!!

Tk sabar nyer nk g Johor Bahru minggu depan....seronok pula ada kt Johor Bahru...nnti kalau dh smpai sne nnti saya akan luahkan perasan saya okkkkk...bye!!!